HTML

a Világ. ...ahogy én látom...

A blog bejegyzései szerzői jogvédelem alatt állnak.

Friss topikok

Linkblog

2008.08.07. 21:48 Mirrice

megerőszakolt Lélek

Ne tedd, mert fáj! -kértelek téged.
De nem érdekelt pedig láttam, hogy érted.
Csak egy kicsit még had... -kértél engem,
én nemet mondtam, te mégis megtetted.

Erőszakos, akaratos voltál, mint mindig
nem is tudom, mit vártam tőled eddig.
Csak száguldasz, mint szélben a vitorláshajó
és nem érdekel téged, hogy kinek mi a jó.

Leitattál, s most hányingerrel fekszem,
úgyérzem cserbenhagytam a testem.
Fejemet fogom, s dühöngök magamban,
ujjaim erősen kapaszkodnak hajamba.

Megöleltél, de engem undor fogott el,
azt mondod szeretsz, és nem engedsz el.
Neked ez a szeretet?! -üvöltöm magamban
Eressz el engem, többé látni sem akarlak!

Akarod, hogy szeresselek. De tudod, nem megy.
Ha szeretnéd hogy boldog legyek, akkor engedj!
Engedj magadtól, hagyd had éljek!
Úgysem vagyok más, csak egy megerőszakolt Lélek.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csurmika.blog.hu/api/trackback/id/tr89605842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása