HTML

a Világ. ...ahogy én látom...

A blog bejegyzései szerzői jogvédelem alatt állnak.

Friss topikok

Linkblog

2008.09.18. 20:09 Mirrice

Kirakat

ugyanabban a szürkületben,
ugyanazon az úton sétálok hazafelé.
ugyanazokban az üzletekben,
ugyanaz a bábu néz rám kifelé.

 
azok a fák alatt járom utam mint rég,
s a levelek is ugyanúgy szóródnak szét.
a hűvös levegő illata mit sem változott,
orrom már régen is ezzel találkozott.
 
a buszmegállóban állok megint,
néhány sofőr már csak legyint.
ismernek ők engem régről már,
nekik az vagyok aki mindig vár.
 
körülöttem minden ugyanúgy áll,
csak cigarettám füstje mi még száll.
s egyetlen dolog van  ami változott,
a kirakatnak mögöttem leáldozott.
 
pedig szép, színes kirakat volt ez,
mit egy ismeretlen mindig berendez.
ősszel száraz falevelekkel díszített,
ecsetekkel, tollakkal, festékkel telített.
 
most nincs más, csak három csupasz lánc,
üresen áll a kirakat, nincs benne több tánc.
már a boltban is csak egy létra álldogál,
s egy asztal, amin egy sörös doboz kandikál.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csurmika.blog.hu/api/trackback/id/tr12670433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása