HTML

a Világ. ...ahogy én látom...

A blog bejegyzései szerzői jogvédelem alatt állnak.

Friss topikok

Linkblog

2011.03.24. 21:53 Mirrice

Kell egy barát...

Kell egy barát aki mellettem áll,
kinek elmondhatok mindent, mi bánt.
Kell egy barát aki megért engem,
aki tartja majd a lelket bennem.
Kell egy barát kivel nevethetek,
egy valaki akit szerethetek.
Kell egy barát aki előtt sírhatok,
akinek mindent őszintén leírhatok.

Kell egy barát aki bízik bennem,
aki érzi azt, ha vele kell lennem.
Kell egy barát akinek én is segíthetek,
kell egy, akiért mindent megtehetek.
Kell egy barát akitől kaphatok,
akinek én még többet adhatok.
Kell egy barát aki nem hátrál,
kell a Titkom, hisz Ő vár rám.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csurmika.blog.hu/api/trackback/id/tr162769349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása