HTML

a Világ. ...ahogy én látom...

A blog bejegyzései szerzői jogvédelem alatt állnak.

Friss topikok

Linkblog

2010.02.15. 16:41 Mirrice

Álmomban majd találkozunk

Ott voltál az asztalnál s némán néztél engem,
-hogy kerültél ide?- de te ültél csak, csendben.

Elmeséltem neked mi zajlik bennem,
és érdeklődtem, mit kéne tennem.

Válaszra sem méltattál, de éreztem lényed.
Nem tudtam valaha látlak-e még téged.

Jelenléted erőt adott nekem, hogy éljek,
hosszan néznélek, de lassan vége az éjnek.

Ébreszt a reggel, egymástól gyorsan távolodunk,
s csak annyit mondasz: Álmodban még találkozunk!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csurmika.blog.hu/api/trackback/id/tr631760634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása